23 Mart 2013 Cumartesi

Bu Hafta Hangi Kliplere Takıldım?

  Heyyy!!

   Umarım herkesin keyfi yerindedir. Ben bugün nedensiz yere fazla keyifliyim mesela. Arada gelip gidiyorlar, öyle kabullendim kendimi ben. Keyifliyim dedim de blogumu boşladığımı fark edince hemen attım kendimi bilgisayar başına. Ne yapsam, ne yazsam diye çırpındım durdum. (Yazar burada kendini acındırıyor.)  Sonra fark ettim ki bu aralar Youtube'dan çıkmıyorum ben. (Bize verilen ve asla yetmeyen haftalık kotama rağmen.) Eee o zaman neler izlediğimi neden burada paylaşmıyorum dedim. (Çok yaratıcıyım değil mi?) Neyse, ben de  öyle bir takıntı var ki; eğer çok sevdiğim bir şarkı olursa tüm gün onu dinliyorum bıkana kadar ya da bir videoyu, klibi sevmişsem 150 kere izliyorum falan. Eh hadi bakalım bu aralar ben neye kafayı takmış çok sevmişim ya da izleyip  de sevmemişim dışlamışım: 



  1- B.A.P - No Mery

  B.A.P adlı Koreli grubu daha yeni keşfettim. Şu an bu şarkıya feci takmış durumdayım. Bütün gün ''no no no mercy'' diye geziniyorum deli gibi ortalarda. Klip de oldukça sardı. Ekrana kitlenip nasıl bu kadar iyi dans edebildiklerini çözemeye çalışıyorum resmen. En kısa zamanda diğer şarkılarını da araştırmaya alıyorum. Şimdilik cılkını çıkartana kadar izlemeye kararlıyım.




 
  2Justin Timberlake - Mirrors 

  Justin müziğe geri döndüğünde yağmur dansı yapmıştım ama keşke yapmasaydım diyorum. Garip bir şekilde albüm bana çok zorlama geliyor. ''Yaptık işte bir şeyler dinleyin canım aa!!'' havası var şarkılarda. Klip çok hoş ama o ayrı. Bir de başroldeki iki tonton da Justin'in büyükannesi ile büyükbabasıymış sanırım, o yüzden extra puan veriyorum, çok tatlılar. Ama şunu da söylemezsem olmaz Justin bile yaşlanmış yahu!




  3-Infinite - Man In Love

  Normalde bu arkadaşlar bana çok çocuk görünüyorlar hani görüntü yok ses var diyeceğim ama ayıp olacak. Açıkçası sesler de pek mükemmel gelmiyor bana ama şarkı değişik bir şekilde çok sardı beni ve grup üyeler cidden çok şirinler, kanım ısındı kendilerine. Ayrıca klipte o tüm çiftlerin ortasında yalnız bir şekilde oturan arkadaş acını hissettim. Ah ah
diyor ve susuyorum bu duruma ama bu başka bir postun konusu. Haa ayrıca klipteki kediden ben de istiyorumm!! ( Dipnot: Bu şarkıyı 50 den fazla dinlemişimdir 2 günde.)




4-Rihanna - Stay

  Bir radyo stajyeri olarak her şarkıyı dinleyip öğrenmeye çalışıyorum işin içinde Rihanna olunca da atlıyorum hemen, dinlemeliyimmmm diyerekten ama nedense bu şarkı beni hiç sarmadı. Rihanna'yı çok severim. Ipodum doludur onun şarkılarıyla ama bu sefer herkesin aksine tatmin etmedi beni. Cık. Bızımla değilsın diyorum.




5-Cn Blue - Hey You

  Ah ah! Canlarım benim ya. Bu arkadaşlar yüzünden fangirl'lük günlerime geri döndüm. Her şarkıları mı güzel olur? Yaptıkları her şey mi şeker gelir? Yaptılar ki oldu. Her grup üyesini ayrı ayrı sevdiğim ama JongHyun'a extra torpil geçtiğim doğrudur bu arada. Hwa olsun Shin olsun Minhyuk olsun hepsini ayrı ayrı takip ederim. Hepsi benim bebeğim.  Ne zaman canım sıkılsa açar bu klibi izler mutlu olurum. (JongHyun burada fazla mı taş bana mı öyle geliyor?) (Tamam tamam salyalarımı silip devam ediyorum.)




6-Bruno Mars - When I Was Your Man

  Bruno'ya yorum yapmaya bile gerek yok bence. Yaptığı her şarkı beni etkiliyor arkadaş! Suratımda aptal bir sırıtma ile onu dinlerken buluyorum kendimi. Kadın ruhundan iyi anlayan biri olduğu gerçeği de var tabi. Neyse ben susayım da Bruno konuşssun diyerek sizi bu güzel klibi izlemeye davet ediyorum. (İzlemeyen var mı ki acaba?)




 
7-Juniel feat Yonghwa - Babo

  Yonghwa sayesinde Juniel'i keşfettim, mutluyum. O kadar güzel bir şarki ki insanın dinledikçe dinleyesi geliyor. İkilinin ses uyumu da harika. Şarkı da insana huzur veriyor. Benim biricik dostum Zeynep'in deyişiyle de Hwa kaslarını gözümüze gözümüze  de sokuyor. Daha ne olsun?




8-Inna -India

  Her ne kadar ismi India olsa da İstanbul'da çekilen bir klip kendileri. Buradan kendisine ''Ne alaka?'' gönderiyorum. Cidden niye Indıa isimli klip İstanbul'da çekilir ki? Neyse efendim klip oldukça gereksiz olsa da şarkıya bayıldım. Özellikle girişteki enstrümantal bölüm çok hoşuma gidiyor. Kendisi benim yolculuk şarkım olur.




9-SHINee - Dream Girl

  Açıkcası klip o kadar ilgi çekici gelmedi. Her zamanki şirin,sempatik SHINee ekibi işte... Ama şarkı cidden dile dolanıyor. Bayağı eğlenceli. Sporda yüzümde kocaman bir gülümseme ile dinledim.




10-One Republic -  Apologize

  Bu şarkı aklıma bir iki gün önce geldi. Tenefüste konuşuyorduk konu maskelerden, valsten açıldı. Ben bir ara romantik-tarihi kitaplara kafayı takmıştım tam o dönem de bu klip çok meşhurdu. Benim için özdeşleşmiş. Direk klibi açıp geçmişi yad ettim. Ne günlerdi!! (Tamam, biraz abarttım sanırım ama cidden anıları var şarkının.)




  Bugünlük de bu kadar benden. Bu hafta Damla bunları dinledi,izledi, salya akıttı. Hatta bazen klipler yüzünden saçmaladı ama sonuçta eğlendi.
  
  Ve şunu da eklemek isterim, keyfim olmadığında en iyi çözümün müzik olduğuna inanıyorum. Takıyorum kulaklarımı ve kampüsün güzel manzarasında her şeyi unutup bir yürüyüşe çıkıyorum. Size de tavsiye ederim. İnsan gerçekler hafifliyor, daha mutlu oluyor.


Haftaya yeni kliplerle buluşmak üzere. Yayımda ve yapımda emeği... :P Tamam cıvıdım. Gidiyorum artık ben. İyi seyirler.
Öpüldünüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder