14 Mart 2013 Perşembe

Happy White Day!!!

Selamlarrr!!!

Herkese mutlu mutlu ''White Day''. Bu White Day ne diye sorarsanız, Uzak Doğu'nun bir çeşit Sevgililer Günü. Şöyle ki normalde biz 14 Şubat'ı Sevgililer Günü olarak kutluyoruz ama onlarda 14 Şubat''ta kızlar erkeklere çikolata,şeker ve şirin hediyeler alırken erkekler bir şey yapmıyor. Daha çok şeker ve çikolata alıyorlar hediye pek yaygın değilmiş sanırım. Sonra gün gelir devran döner hesabı 14 Mart'ta da erkekler kızlara çikolatalar,hediyeler alıyorlar. Böyle şirinlikler,kibarlıklar falan... İşin güzel yanı sevdiğimiz ünlüler de bu güne kendilerini kaptırıp fotoğraflar falan paylaşıyorlar. Bir de eğer ben yalnızım bu günlerden nefret ettim derseniz (Ben ve biricik dostum Zeynep gibi.) sizi 14 Nisan'a alalım. Bu gün de Black Day yani Yalnızlar Günü. Yalnız olan insancıklar da bu günde jajangmyeon adı verilen siyah soya fasulye ezmesi ile yapılan bir çeşit ramen yiyorlar ve yalnızım dostlarım yalnızım yalnız diyorlar. Adamlar düşünmüş yapmış hacı. Bize de susup kıskanmak düşüyor burada. Gelelim internette denk geldiğim bazı kutlamalara : 

 
Mesela JYJ bu şekilde kutlamış. Yerim ben onları! 

Her birini ayrı ayrı sevdiğim CN Blue da unutmamış bu günü kutlamayı.

Kim Hyun Joong her zamanki gibi farkını konuşturarak balık hediye etmeye karar vermiş. Arkadaşlarım tam evlenilecek adam, eve yemek getiriyor daha ne olsun deseler de adam komik yahu.


SHİNee ekibinden Taemin ve Key ise kendilerinden büyük şekerlerle kutluyorlar bizi.

Eh o zaman tekrardan Happy White Day. 
Öpüldünüzzz!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder